Marketing
Promovarea fermierilor in cadrul expozitiilor si tirgurilor organizate
Expozitia FARMER – co organizator (1999 prezent)
Participanti: Organizatiile Regionale – 80-100 participanti anual membri ai FNFM. OR Edinet, Balti si Edinet – cele mai active Organizatii regionale
Premii: 20 premii Fermier Lider, 12 premii lider agrobusiness, 4 premii tineri fermieri si 7 femei lider.
Impact: Fermierii participanti au posibilitatea sa-si promoveze si sa-si comercializeze productia, sa stabileasca contacte de parteneriat si de asemenea aceasta este si o sarbatoare a fermierilor
Expozitii si tirguri
- Bostaniada Lozova (2012 – prezent). Participanti: Producatorii de dovleci, legume fructe si alte produse membri ai FNFM
- Festivalul Mierii si Capsunii Chisinau – organizator (2008 –prezent). Participanti: – producatori capsune si miere de albine din toate regiunile
- Festivalul Cartofului Corjeuti – co-organizator (2011 -2013). Participanti: Producatorii de cartofi din Nordul Moldovei
- Festivalul Marului Soroca – participant (2011 – prezent)
- Participanti: Producatorii de mere din regiunea Nordului (Soroca, Floresti etc)
- Cupa lui Dionis (Chisinau)– co organizator (2008-prezent)
producatori vinuri de casa din Moldova - Fabricat in Moldova – participant (2006-2012)
- INDAGRA (Bucuresti) – participant periodic
- AgraAlim (Iasi) – participant periodic
- Toamna de Aur – festivale regionale organizate in centrele raionale 2007-prezent
Cunoscut fiind faptul ca cele mai bune afaceri sunt cele incheiate prin contact direc, FNFM i-si desfasoara activitatea de marketing in calitate de organizator sau partener la diverse expozitii internationale (INDAGRA, FARMER), nationale (Fabricat in Moldova) si numeroaselor tirguri si festivale la nivel regional cum ar fi: Festivalul Cartofului, Bostaniada, Festivalul Marului, Festivalul Capsunelor si a mierii de albine etc.
In cadrul acestor evenimente participantii membri ai FNFM au oportunitatea de a:
- prezenta si promova atit produsele, cit si tehnologiile utilizate la obtinerea acestora;
- stabili relatii noi de parteneriat;
- extinde portofoliul de clienti;
- obtine venit din realizarea produselor expuse la aceste evenimente;
Dar nu in ultimul rind si de a-si dezvolta afacerea prin intermediul schimbului de experienta, deoarece, in scopul facilitarii dialogului intre participanti, organizatorii, impreuna cu partenerii evenimentelor ofera un program bogat de activitati conexe care cuprind concursuri, mese rotunde, demonstratii si prezentari.